Pesquisar neste blogue

sexta-feira, 9 de outubro de 2020

wp.......................Gorące pozdrowienia ?

Gorące pozdrowienia Wysłałem ten list miesiąc temu, ale nie jestem pewien, czy go otrzymałeś, ponieważ nie otrzymałem od Ciebie żadnej odpowiedzi, dlatego ponownie go wysyłam. Jestem Barrister Chan Leap Phala, osobisty prawnik mojego zmarłego klienta przed jego przedwczesną śmiercią z rodziną. Otrzymałem od jego banku zlecenie przekazania / przedstawienia bliskim krewnym jego funduszu o wartości dwudziestu dziewięciu milionów pięćset osiemdziesiąt tysięcy dolarów amerykańskich 29 580 000 USD, więc skontaktowałem się z wami. Po nieudanej próbie znalezienia krewnego mojego zmarłego klienta zdecydowałem się skontaktować z tobą, ponieważ ma to samo imię i narodowość. Z poważaniem Adwokat Chan Leap Phala Praktyk prawny / Adwokaci E-mail: phalaleap1esq@gmail.com

Sem comentários:

Enviar um comentário